Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно із Законом України «Про захист прав споживачів».
Терміни обміну та повернення
Повернення і обмін товарів можливе впродовж 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" існують два випадки, коли Покупець може повернути магазину куплений товар:
- Товар несправний:
- товар несправний і був в ремонті, але після ремонту той же дефект з'являється знову з незалежних від споживача причин;
- товар несправний і є присутнім один з фактів :
- сервіс-центр взагалі не може усунути дефект;
- сервіс-центр не може усунути дефект впродовж 14 днів;
- після ремонту товар стає істотно іншим, перестає виконувати які-небудь функції. - Товар не сподобався:
- товар не був у використанні, тобто є новим (ідеальний стан, збережені усі захисні плівки, упаковка, документи) і з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня купівлі.
Процедура оформлення повернення та обміну товару :
- Ви приїжджаєте до нас в магазин. При необхідності перевірки якості товару можливе проведення експертизи, в процесі якої встановлюється факт дотримання умов експлуатації. Максимальний термін перевірки якості товару складає до 14 днів відповідно до п.6 ст.8 Закону України "Про захист прав споживачів".
При оформленні повернення / обміну при собі необхідно мати: - товар (і усю його комплектацію). - Ви відправляєте товар (у належному виді і повністю укомплектований, як на момент продажу) "Новою Поштою".
Доставку товару оплачує покупець.
Після відправки товару необхідно повідомити менеджерові номер товарно-транспортної накладної. Після отримання нами товару на пошті і його огляду гроші за товар повертаються покупцеві на карту.
При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем робляться впродовж 14 днів з моменту повернення.
Повернення грошових коштів робиться відповідно до Правил продажу товарів під замовлення і поза торговими або офісними приміщеннями, затвердженими наказом Міністерства економіки України від 19 квітня 2007 р. № 103
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, вказаних в діючому "Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну".